Frank Sturrus, docent veranderkunde op Windesheim, heeft een droom. Een droom voor een game over veranderkunde. Het doel hiervan is de theorie uit boeken in de praktijk te brengen. Hij had al een fantastisch idee over een kantoor en hoe alle levels uitspelen. Maar het was doodsaai. Team Ijsbeer heeft het idee van Frank Sturrus omgezet in een leuke en interactieve game voor op de mobiel. Kom kijken naar het cruiseschip en zie wat er zich allemaal in afspeelt.
ChangeMaster 2.0
In semester 2 zijn diverse thema’s uitgevoerd. Na een stevige restyling van art en code zijn de fun elementen uitgebreid, aan een scoring en rewardsysteem gewerkt. Studenten hebben diverse zichtbare elementen toegevoegd zoals animaties, strips, scoring etc. Voor docenten is een aparte omgeving ingericht om de voortgang van alle spelers te zien. Aan de achterkant hebben de studenten instructies gemaakt om nieuwe levels in te richten, daarin de stijl te bewaken middels een style-guide.
Het team in release 2 bestond uit Roos Plattje, Charlotte Wijnolts, Yuri Stokking, Dion Soukouridis, Rik Bonhof en Lars Baalmans
Het project wordt uitgevoerd i.s.m. Noordhoff Uitgevers.
Make that change!
Changemaster 1.0
Deze opdracht is uitgevoerd door: Jeroen van Dijk, Matthias van der Scheer, Joran Knol, Gwen van Til en Guyon Wong-Loi-Sing, in opdracht van: Noordhoff Uitgevers